Agencja komunikacji live Live Age została potrójnym laureatem w jedenastej edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards. Zdobyła dwie złote i jedną srebrną nagrodę. Projekt OLX Know How 2021 został uznany najlepszą konferencją online na świecie.
Global Eventex Awards to najważniejszy konkurs branżowy na świecie. Od jedenastu lat nagradza najbardziej prestiżowe, innowacyjne i skuteczne produkcje eventowe. W tegorocznej edycji przeważały projekty przeprowadzone w formule online, do których zalicza się zwycięski OLX Know How 2021 – digitalowa edycja konferencji dla użytkowników serwisu OLX Praca.
– Nie robimy zbyt wielu eventów, ale kiedy już je robimy, to – jak pokazują wyniki Eventex – na światowym poziomie. Ubiegłoroczny event OLX Know How to najlepszy przykład tego, że pandemia nie była w stanie pokrzyżować nam planów. Postawiła tylko przed nami kolejne wyzwanie, a my w OLXie wyzwania bardzo lubimy – mówi Marcin Sienkowski, Head of Marketing OLX.
– W pracy nad konceptem OLX Know How 2021 oparliśmy się na danych z własnego badania eventów online i wnikliwym zrozumieniu grupy docelowej. A potem znaleźliśmy atrakcyjne formaty, które tym potrzebom odpowiadają. Ale dobry koncept to tylko połowa sukcesu. Dopiero dzięki niezwykłej odwadze OLX mogliśmy zrealizować nasz pomysł z pełną konsekwencją. To różnica, która zmieniła wszystko. Aż trzy nagrody w tegorocznym Global Eventex Awards to tylko dodatek do realizacji prawdziwego celu: wsparcia marki OLX Praca, budowania jej relacji z uczestnikami i realny wpływ na zachowania zakupowe klientów po wydarzeniu. Udowodniliśmy, że event w digitalu naprawdę działa. Miło, że przy okazji jesteśmy „mistrzami świata” – komentuje Dominik Górka, co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age.
Projekt OLX Know How 2021 nie tylko zrealizował swoje cele jeśli chodzi o liczbę uczestników i ich zaangażowanie. Co jeszcze ważniejsze – przerósł oczekiwania jeśli chodzi o przełożenie na sprzedaż. W przeprowadzonym po wydarzeniu badaniu okazało się, że jego uczestnicy wykazali się o 40% wyższą intencją zakupową niż użytkownicy serwisu, którzy nie byli na wydarzeniu, co jednoznacznie dowodzi skuteczności digital eventów.
Nominacje finałowe w Global Eventex Awards to kolejny sukces Live Age, dla której trudny dla branży czas ostatnich kilkunastu miesięcy okazał się szansą. Dzięki wprowadzonej pod koniec 2019 r. strategii komunikacji live, opartej o łączenie realu z digitalem, w dorobku 2020 r. agencja ma na koncie szereg nie tylko efektownych, ale przede wszystkim efektywnych projektów, które skutecznie wspierają strategię komunikacji marek. Docenili to klienci, uczestnicy wydarzeń i branża, bowiem potrójną nominację w Global Eventex Awards poprzedziły podobne wytypowania w tegorocznej edycji polskiego konkursu MP Power Awards. Live Age zdobyła łącznie trzy nominacje projektowe i nominację w kategorii Osobowość roku – agencja eventowa, a dodatkowo nominowanych zostało dwóch Klientów agencji.
Live Age to agencja komunikacji live. Wspiera strategię marki poprzez komunikację na żywo, w realu i digitalu. Edukuje, pokazuje trendy. Pracuje dla najlepszych, a jej projekty to trendsetterzy w swoich kategoriach.
Live Age działa na rynku od 1999 roku. W ostatnim czasie obsługiwała między innymi takich klientów, jak: Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Henkel. Za swoje osiągnięcia z roku 2020 otrzymała 3 nagrody w 11. edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards (Online conference, Virtual B2B event i Virtual experience – consumer & business services) oraz 3 nominacje projektowe i nominację w kategorii Osobowość roku – agencja eventowa, a także 2 nominacje dla swoich klientów w konkursie MP Power Awards 2020.