Blog
Stawiamy na wiedzę. Szukamy i rozwijamy się wewnętrznie, ale także chętnie dzielimy się nowinkami. Po to, mówić podobnym językiem i dzięki temu tworzyć najlepsze projekty. Razem z Wami.
Jak briefować kreację w przetargach eventowych? Rozmowa z Martą Wojakowską – Urbańczyk, jedną z trzech najlepszych kreatywnych w kraju według MP Power Awards 2021.
ArtykułPierwsze skojarzenie z kreacją w eventach? Duże logo i niesławny “efekt wow”. Takim językiem briefowano kreację event & experience marketingową jeszcze do niedawna. Jednak ostatnie 2 lata to czas zmian oczekiwań marketerów. Dwa...
Od goodvertising do goodwashing. Wpływ brand purpose na biznes w trudnych czasach.
ArtykułJuż w 2018 roku podczas Imagination Day organizowanego przez SKM SAR Lauren Haberfield z agencji reklamowej BETC z Paryża zwróciła uwagę na temat “the greater good” w reklamie. Lauren twierdziła, że czasy, gdy reklama służyła tylko...
Jak prowadzić komunikację B2B w czasie niepewności. Event & experience marketing w kryzysie.
ArtykułEvent & experience marketing jest najważniejszym narzędziem w obszarze komunikacji B2B. Wstrzymanie możliwości spotkań od marca 2020 negatywnie odbiło się na nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych i podtrzymywaniu relacji. W...
Event jako źródło treści. Kluczowa rola wydarzeń jako najskuteczniejszych narzędzi content marketingu ‘2022 według Content Marketing Institute
ArtykułAktualny przegląd opracowany przez Content Marketing Institute: B2B Content Marketing Insights for 2022 ujawnia dwie istotne nowości: event marketing to niezaprzeczalnie część większej całości, jaką jest obszar content...
Deloitte 2022 Global Marketing Trends. Jak live experience przenika do globalnych makro-trendów.
ArtykułW październiku 2021 forma Deloitte opublikowała swój doroczny raport poświęcony trendom na kolejny rok. Jeden z 7 zdiagnozowanych makro kierunków poświęcony jest wprost budowaniu doświadczenia hybrydowego. Ale przy głębszej analizie...
Trudne słowo: efektywność. O rezultatach w live experience
ArtykułPodczas tegorocznej edycji Forum Branży Eventowej Dominik Górka prowadził wystąpienie poświęcone trudnemu tematowi efektywności event marketingu. Eventy od lat są równocześnie kochane i pomijane. Z jednej strony doceniane za...
Najczęstsze wyzwania briefów – event & experience marketing
ArtykułJak wynika z globalnego badania dotyczącego niedociągnięć w briefach marketingowych, aż jedna trzecia budżetów może być marnowana z powodu złych briefów. BetterBriefs – pierwsze w historii, największe badanie jakości briefów na...
Live Age – najbardziej doceniana agencja eventowa 2021
ArtykułMamy na to dowody: Ponad 20 lat na rynku Ponad 80 Klientów z różnych branż. Tylko w ostatnim roku współpracowaliśmy m.in. z Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Henkel Polska, Comarch, KGHM, Bloober Team, AmRest,...
Event online, giftpack offline. Jak efektywnie łączyć real z digitalem?
ArtykułW ostatnim czasie coraz więcej aktywności marketingowej i biznesowej przenosimy do digitalu. Szczególnym przykładem są tu eventy online, do rozwoju których przyczyniła się sytuacja, ale wiadomo już, że zagoszczą na stałe w...
Employer branding na nowo: jak budować markę pracodawcy w czasach pracy zdalnej?
ArtykułSpośród wielu funkcji, jakie pełni komunikacja wewnętrzna w organizacji, dwa cele wyłaniają się jako nadrzędne: integracja pracowników oraz wewnętrzny przepływ informacji. Obydwa te działania w tradycyjnym rozumieniu...
Live Age na 20. miejscu w światowym rankingu topowych agencji event & experience marketingu Eventex 500
Informacja prasowaAgencja Live Age zajmuje wysokie, 20. miejsce, bedąc jednocześnie jedyną agencją z Polski w tym zestawieniu. Eventex, organizator pierwszego międzynarodowego konkursu...
Live Age wraz z Ringier Axel Springer Polska z wyróżnieniem w najważniejszym konkursie employer branding w Polsce
Informacja prasowaLive Age wraz z Ringier Axel Springer Polska otrzymały wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards. Wyniki ogłoszono 9 września...
Joanna Guzik dołącza do agencji Live Age
Informacja prasowaJoanna Guzik jako event manager dołącza do zespołu produkcji agencji Live Age. Będzie odpowiadać za realizację projektów eventowych online, offline i hybrydowych, a także wesprze działania ofertowe agencji. Joanna Guzik ma...
WARC: „5 rzeczy, jakie 2020 rok nauczył marketerów w zakresie eventów online”
Event onlineDwa na trzy wydarzenia nadal będą miały co najmniej element wirtualny. Zrozumienie, w jaki sposób przyciąganie uwagi może przekłada się na obecność na wydarzeniach online, a następnie w potencjalnego klienta jest wyzwaniem, któremu...
Premiera raportu „Digital Event”: Jakie eventy będą realizowane po zakończeniu pandemii?
RaportEventy online weszły do kanonu działań event marketingowych w 2020 r. Na ich rozkwit wpłynęła pandemia i fakt, że organizacja wydarzeń offline została ograniczona z uwagi na reżim sanitarny. Co wiemy o eventach online? Czy spełniły...
Agencja Live Age z projektem Microsoft EduDay 2021
Bez kategorii9 czerwca odbędzie się ogólnokrajowe, digitalowe wydarzenie Microsoft EduDay 2021 “Jak będzie wyglądać edukacja w przyszłości? Reportaż z życia szkoły”, skierowane do sektora oświaty. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiada...
Agencja Live Age zwycięzcą w międzynarodowym konkursie Global Eventex Awards
Informacja prasowaAgencja komunikacji live Live Age została potrójnym laureatem w jedenastej edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards. Zdobyła dwie złote i jedną srebrną nagrodę. Projekt OLX Know How 2021 został uznany najlepszą...
Dorota Wojtczak jako marketing director w agencji Live Age
Informacja prasowaDorota Wojtczak dołącza do zespołu agencji komunikacji live Live Age. Jako marketing director będzie odpowiadać za komunikację marek należących do grupy Live Age oraz wspierać projekty komunikacyjne dla klientów agencji. ...
To początek nowej ery live.
Wchodzisz w nią z nami?