Blog
Stawiamy na wiedzę. Szukamy i rozwijamy się wewnętrznie, ale także chętnie dzielimy się nowinkami.
Po to, mówić podobnym językiem i dzięki temu tworzyć najlepsze projekty.
Razem z Wami.
PEOPLE AWARDS 2022
ArtykułKolejna z dorocznych gal People Awards znów zaskoczyła formułą! People Awards to doroczne wydarzenie wewnętrzne Ringier Axel Springer Polska. To spotkanie mające na celu wspólne docenianie […]
Piotr Pasaj wzmacnia dział produkcji Live Age
ArtykułPasaj przechodzi do zespołu produkcji agencji Live Age jako event manager. Piotr Pasaj pracuje w Grupie Manta, która jest właścicielem Live Age, od 13 lat. Początkowo […]
Duża zmiana w Live Age. Marta Wojakowska-Urbańczyk przejmuje działalność operacyjną i zarządzanie zespołami agencji jako head of operations.
ArtykułAwans Wojakowskiej to docenienie jej ponad 5-letniej pracy w Live Age. Początkowo zajmowała stanowisko event creative, później senior event creative. Potem jej zaangażowanie zostało przeniesione również […]
Stay in move. Sportowe serce live experience.
ArtykułW świecie, który znamy właściwie nic nie jest statyczne. Idea ruchu jest nam bliska, bo jest związana ze wszystkim, co znamy. Nic dziwnego, że tak dobrze […]
Event marketing na wakacjach…
Artykuł… ale nie na urlopie. W wakacje komunikacja marketingowa nie milczy, ale się zmienia. Korzysta z lata i spotyka odbiorców tam, gdzie lubią być w tym […]
Jak briefować kreację w przetargach eventowych? Rozmowa z Martą Wojakowską – Urbańczyk, jedną z trzech najlepszych kreatywnych w kraju według MP Power Awards 2021.
ArtykułPierwsze skojarzenie z kreacją w eventach? Duże logo i niesławny “efekt wow”. Takim językiem briefowano kreację event & experience marketingową jeszcze do niedawna. Jednak ostatnie 2 […]
Od goodvertising do goodwashing. Wpływ brand purpose na biznes w trudnych czasach.
ArtykułJuż w 2018 roku podczas Imagination Day organizowanego przez SKM SAR Lauren Haberfield z agencji reklamowej BETC z Paryża zwróciła uwagę na temat “the greater good” […]
Jak prowadzić komunikację B2B w czasie niepewności. Event & experience marketing w kryzysie.
ArtykułEvent & experience marketing jest najważniejszym narzędziem w obszarze komunikacji B2B. Wstrzymanie możliwości spotkań od marca 2020 negatywnie odbiło się na nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych i […]
Event jako źródło treści. Kluczowa rola wydarzeń jako najskuteczniejszych narzędzi content marketingu ‘2022 według Content Marketing Institute
ArtykułAktualny przegląd opracowany przez Content Marketing Institute: B2B Content Marketing Insights for 2022 ujawnia dwie istotne nowości: event marketing to niezaprzeczalnie część większej całości, jaką jest […]
Deloitte 2022 Global Marketing Trends. Jak live experience przenika do globalnych makro-trendów.
ArtykułW październiku 2021 forma Deloitte opublikowała swój doroczny raport poświęcony trendom na kolejny rok. Jeden z 7 zdiagnozowanych makro kierunków poświęcony jest wprost budowaniu doświadczenia hybrydowego. […]
Trudne słowo: efektywność. O rezultatach w live experience
ArtykułPodczas tegorocznej edycji Forum Branży Eventowej Dominik Górka prowadził wystąpienie poświęcone trudnemu tematowi efektywności event marketingu. Eventy od lat są równocześnie kochane i pomijane. Z jednej […]
Najczęstsze wyzwania briefów – event & experience marketing
Artykuł[vc_row][vc_column][vc_column_text el_elemnt_style_colors=”{’text_color’:”,’link_color’:”}” el_uid=”619df3a76e148″] Jak wynika z globalnego badania dotyczącego niedociągnięć w briefach marketingowych, aż jedna trzecia budżetów mo...
Live Age – najbardziej doceniana agencja eventowa 2021
ArtykułMamy na to dowody: Ponad 20 lat na rynku Ponad 80 Klientów z różnych branż. Tylko w ostatnim roku współpracowaliśmy m.in. z Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Henkel […]
Event online, giftpack offline. Jak efektywnie łączyć real z digitalem?
ArtykułW ostatnim czasie coraz więcej aktywności marketingowej i biznesowej przenosimy do digitalu. Szczególnym przykładem są tu eventy online, do rozwoju których przyczyniła się sytuacja, ale wiadomo już, że […]
Employer branding na nowo: jak budować markę pracodawcy w czasach pracy zdalnej?
ArtykułSpośród wielu funkcji, jakie pełni komunikacja wewnętrzna w organizacji, dwa cele wyłaniają się jako nadrzędne: integracja pracowników oraz wewnętrzny przepływ informacji. Obydwa te działania w tradycyjnym rozumieniu zostały...
Live Age na 20. miejscu w światowym rankingu topowych agencji event & experience marketingu Eventex 500
Informacja prasowaAgencja Live Age zajmuje wysokie, 20. miejsce, bedąc jednocześnie jedyną agencją z Polski w tym zestawieniu. Eventex, organizator pierwszego międzynarodowego konkursu branży eventowej i experience marketingu, co roku publikuje li...
Live Age wraz z Ringier Axel Springer Polska z wyróżnieniem w najważniejszym konkursie employer branding w Polsce
Informacja prasowaLive Age wraz z Ringier Axel Springer Polska otrzymały wyróżnienie w konkursie Employer Branding Excellence Awards. Wyniki ogłoszono 9 września podczas Employer Branding Excellence Summit, najważniejszego wydarzenia, kształtujące...
Joanna Guzik dołącza do agencji Live Age
Informacja prasowaJoanna Guzik jako event manager dołącza do zespołu produkcji agencji Live Age. Będzie odpowiadać za realizację projektów eventowych online, offline i hybrydowych, a także wesprze działania […]
WARC: „5 rzeczy, jakie 2020 rok nauczył marketerów w zakresie eventów online”
Event onlineDwa na trzy wydarzenia nadal będą miały co najmniej element wirtualny. Zrozumienie, w jaki sposób przyciąganie uwagi może przekłada się na obecność na wydarzeniach online, a […]
Premiera raportu „Digital Event”: Jakie eventy będą realizowane po zakończeniu pandemii?
RaportEventy online weszły do kanonu działań event marketingowych w 2020 r. Na ich rozkwit wpłynęła pandemia i fakt, że organizacja wydarzeń offline została ograniczona z uwagi […]
Agencja Live Age z projektem Microsoft EduDay 2021
Bez kategorii9 czerwca odbędzie się ogólnokrajowe, digitalowe wydarzenie Microsoft EduDay 2021 “Jak będzie wyglądać edukacja w przyszłości? Reportaż z życia szkoły”, skierowane do sektora oświaty. Za przygotowanie i realizację pro...
Agencja Live Age zwycięzcą w międzynarodowym konkursie Global Eventex Awards
Informacja prasowaAgencja komunikacji live Live Age została potrójnym laureatem w jedenastej edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards. Zdobyła dwie złote i jedną srebrną nagrodę. Projekt OLX Know How 2021 został uznany naj...
Dorota Wojtczak jako marketing director w agencji Live Age
Informacja prasowaDorota Wojtczak dołącza do zespołu agencji komunikacji live Live Age. Jako marketing director będzie odpowiadać za komunikację marek należących do grupy Live Age oraz wspierać projekty […]