Live Age na 20. miejscu w światowym rankingu topowych agencji event & experience marketingu Eventex 500


16 września 2021

 

Agencja Live Age zajmuje wysokie, 20. miejsce, bedąc jednocześnie jedyną agencją z Polski w tym zestawieniu.  

Eventex, organizator pierwszego międzynarodowego konkursu branży eventowej i experience marketingu, co roku publikuje listę najlepszych organizatorów i agencji eventowych na świecie. Indeks jest synonimem sukcesu w branży eventowej. W tym roku uwzględnia najczęściej nagradzane agencje i organizatorów w większym i odważniejszym formacie niż kiedykolwiek – indeks zestawia dane z 20 najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie marketingu i experience na całym świecie. 

Wcześniej w tym roku agencja Live Age została między innymi potrójnym laureatem jedenastej edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards. Zdobyła dwie złote i jedną srebrną nagrodę, a jej projekt OLX Know How 2021 został uznany najlepszą konferencją online na świecie.  Otrzymała także dwie nagrody Golden Arrow – za najlepszy zewnętrzny i najlepszy wewnętrzny projekt experiential marketing w online. Na swoim koncie ma również wyróżnienie w najważniejszym konkursie employer branding w Polsce Employer Branding Excellence Awards oraz trzy statuetki w konkursie MP Power Awards 2020, w tym MP Power 12 – agencja eventowa, plasując się w top 3 najlepszych agencji eventowych w kraju. 

Uznanie ze strony jury konkursów branżowych jest dla nas powodem do satysfakcji między innymi dlatego, że potwierdza podjętą ponad 2 lata temu decyzję o zmianie wizerunku i strategii naszej agencji. Od dawna wierzymy w komunikację live, od 2019 r. nazywamy się Live Age. Pandemia zaś upowszechniła tę formę komunikacji na rynku. Cieszymy się, że dla wielu topowych klientów jesteśmy dziś pierwszym wyborem w zakresie event & experience marketingu oraz komunikacji live, także w digitalu – komentuje Dominik Górka, co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age.  

 

_____ 

Live Age to agencja komunikacji live. Wspiera strategię marki poprzez komunikację na żywo, w realu i digitalu. Edukuje, pokazuje trendy. Pracuje dla najlepszych, a jej projekty to trendsetterzy w swoich kategoriach. Działa na rynku od 1999 roku. W ostatnim czasie obsługiwała między innymi takich klientów, jak: Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Henkel. Live Age jest członkiem Klubu Agencji Eventowych SAR. Należy także do polskiego oddziału największego stowarzyszenia branży spotkań i wydarzeń na świecie – Meeting Professional International. 

_____