logo-blacklogo-blacklogo-blacklogo-black
  • Home
  • Agencja
  • Portfolio
  • Klienci
  • Raporty
  • Blog
  • Kontakt
✕
Stay in move. Sportowe serce live experience.
28 lipca 2022
Piotr Pasaj wzmacnia dział produkcji Live Age
29 listopada 2022

Duża zmiana w Live Age. Marta Wojakowska-Urbańczyk przejmuje działalność operacyjną i zarządzanie zespołami agencji jako head of operations.

19 listopada 2022

Awans Wojakowskiej to docenienie jej ponad 5-letniej pracy w Live Age. Początkowo zajmowała stanowisko event creative, później senior event creative. Potem jej zaangażowanie zostało przeniesione również na produkcję eventów w digitalu i zarządzanie projektami. Mocnym podstawom do pełnienia nowej roli w postaci kompetencji kreatywnych, organizacyjnych i client-service, towarzyszą ukończone przez nią studia dziennikarskie, pomocne w pozycjonowaniu live experience jako skutecznych narzędzi komunikacyjnych. Head of operations to nowo otworzone stanowisko w strukturze agencji, Marta będzie raportować wprost do właścicieli agencji: Dominika Górki i Szymona Pasaja.    

Przekazujemy w ręce Marty kierowanie zespołami agencji skutecznie wyznaczającej trendy w live experience, przekraczającej granice realu i digitalu, i będącej w czołówce w Europie. To wyjątkowy moment na taką zmianę. Po kilku latach współtworzenia przez Martę sukcesów Live Age jesteśmy pod wrażeniem jej kompetencji kreatywnych i projektowych, odpowiedzialności, zaangażowania i poziomu identyfikacji z marką. Z prawdziwym podekscytowaniem oddajemy bieżącą działalność teamów w ręce młodej, silnej kobiety. To doskonała chwila i prawdziwy sukces Live Age – mówi Dominik Górka, współwłaściciel agencji.  

Preloader Image
marta1
marta2
marta3
marta4
marta6
marta8

Marta Wojakowska-Urbańczyk istotnie przyczyniła się do uzyskania przez agencję licznych nagród w konkursach branżowych w ciągu minionych 2 lat. Prowadziła lub produkowała większość wyróżnionych projektów. Personalnie była także nominowana do tytułu „Kreatywny roku” w ostatniej edycji konkursu MP Power Awards. Przy ogromnym zaangażowaniu Marty, Live Age po raz drugi z rzędu znajduje się w TOP 4 agencji eventowych w dorocznym raporcie Media Marketing Polska, zdobywając tytuły “Partner na lata” oraz “Efektywna i efektowna”. Jest także kolejny raz notowana na liście organizatorów i agencji eventowych Eventex100 na 21. miejscu na świecie, najwyżej spośród podmiotów z Polski.   

Awans Wojakowskiej-Urbańczyk wchodzi w życie z początkiem 2023 r. i inicjuje istotne zmiany związane ze wzmocnieniem i sposobem zarządzania Live Age.  

Share

Powiązane wpisy

29 listopada 2022

Piotr Pasaj wzmacnia dział produkcji Live Age


Czytaj dalej
28 lipca 2022

Stay in move. Sportowe serce live experience.


Czytaj dalej
27 lipca 2022

Event marketing na wakacjach…


Czytaj dalej

To początek nowej ery live.

Wchodzisz w nią z nami?

Wypełnij formularz

12 267 10 50
brief@liveage.pl

Skontaktuj się z nami
Polityka prywatności