logo-blacklogo-blacklogo-blacklogo-black
  • Home
  • Agencja
  • Portfolio
  • Klienci
  • Raporty
  • Blog
  • Kontakt
✕
WARC: „5 rzeczy, jakie 2020 rok nauczył marketerów w zakresie eventów online”
11 sierpnia 2021
Live Age wraz z Ringier Axel Springer Polska z wyróżnieniem w najważniejszym konkursie employer branding w Polsce
3 września 2021

Joanna Guzik dołącza do agencji Live Age

13 sierpnia 2021

Joanna Guzik jako event manager dołącza do zespołu produkcji agencji Live Age. Będzie odpowiadać za realizację projektów eventowych online, offline i hybrydowych, a także wesprze działania ofertowe agencji.

Joanna Guzik ma doświadczenie eventowe i komunikacyjne. Do Live Age przechodzi z agencji PROEVENT, gdzie jako event manager przez blisko 4 lata realizowała eventy B2B i incentive.  Pracowała głównie dla marek Orange i Samsung. Wcześniej zdobywała doświadczenie zawodowe za granicą – dla organizacji non profit Fablevision Studios, która prowadzi działania na rzecz ochrony doków w Glasgow. Joanna zajmowała się wsparciem w procesie komunikacji polsko-angielskiej i współpracą z artystami, którzy popierali inicjatywy organizacji. W Live Age odpowiada za prowadzenie projektów, client service i współpracę z podwykonawcami. Jako pasjonatka jedzenia i gotowania, dzieli się z zespołem Live Age na równi nowinkami branżowymi i kulinarnymi.

– Bardzo cieszę się, że Joanna wzmacnia nasz Team. Ostatni czas to nasz silny rozwój w kierunku komunikacji live i eventów online. W efekcie za nami szereg udanych i skutecznych biznesowo, nowych realizacji, docenionych zarówno przez naszych klientów, jak i jury krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych. Wymagający czas ostatnich 18 miesięcy okazał się dla nas szansą, a powiększanie się zespołu to wykorzystanie tej szansy – komentuje Szymon Pasaj, co-CEO Live Age.

Live Age to agencja komunikacji live. Wspiera strategię marek poprzez komunikację na żywo, w realu i digitalu. Edukuje, pokazuje trendy. Opracowuje strategie oparte na danych. Pracuje dla najlepszych, a jej projekty to trendsetterzy w swoich kategoriach. Agencja działa od 1999 roku. W ostatnim czasie obsługiwała między innymi takich klientów, jak: Microsoft, OLX, Ringier Axel Springer Polska, Husqvarna, Henkel. W 2021 r. została potrójnym laureatem 11. edycji międzynarodowego konkursu Global Eventex Awards, między innymi za najlepszą konferencję online na świecie. Otrzymała także dwie nagrody Golden Arrow – za najlepszy zewnętrzny i najlepszy wewnętrzny projekt experiential marketing w on-line. Na swoim koncie ma również trzy statuetki w konkursie MP Power Awards 2020, w tym MP Power 12 – agencja eventowa, plasując się w top 3 najlepszych agencji eventowych w kraju.

Live Age jest członkiem Klubu Agencji Eventowych SAR. Przestrzega zasad Białej Księgi uzgodnionych w dialogu branżowym klientów i agencji: dobryprzetarg.com.pl. Agencja należy także do polskiego oddziału największego stowarzyszenia branży spotkań i wydarzeń na świecie – Meeting Professional International.

_____

Share

Powiązane wpisy

16 września 2021

Live Age na 20. miejscu w światowym rankingu topowych agencji event & experience marketingu Eventex 500


Czytaj dalej
3 września 2021

Live Age wraz z Ringier Axel Springer Polska z wyróżnieniem w najważniejszym konkursie employer branding w Polsce


Czytaj dalej
11 maja 2021

Agencja Live Age zwycięzcą w międzynarodowym konkursie Global Eventex Awards


Czytaj dalej

To początek nowej ery live.

Wchodzisz w nią z nami?

Wypełnij formularz

12 267 10 50
brief@liveage.pl

Skontaktuj się z nami
Polityka prywatności