BOSCH Eastern European Convention


27 czerwca 2019

 

Doświadczenie marki dla specjalistów.

BOSCH Eastern European Convention Doświadczenie marki dla specjalistów. Brand experience to nie tylko projektowanie emocji dla klientów. Podczas BOSCH Eastern European Convention managerowie Robert Bosch z różnych krajów spotkali się z najnowszymi produktami i technologią, która jest głównym elementem DNA marki.

Wydarzenie zrealizowane było w formie stacjonarnych stref pozwalających doświadczyć kolejnych obszarów produktowych. W tej samej przestrzeni zrealizowaliśmy główną scenę konferencyjną i strefę relacji z częścią cateringową. By zapewnić spotkaniom z produktami odpowiednią samodzielność, w hali expo wykorzystaliśmy nietypowe namioty pneumatyczne, izolujące wizualnie i akustycznie. Całość realizowana była bezpośrednio dla Centrali Robert Bosch w Stuttgarcie, we współpracy z polską spółką Robert Bosch i niemiecką agencją obsługującą komunikację klienta.

Wierzymy w spotkania marek, produktów i ludzi.

Na każdym poziomie!


Wyślij brief