Microsoft Envision Poland 2022

Polska edycja największej konferencji biznesowej Microsoft odbyła się 31 maja 2022. Jej tematem przewodnim były najważniejsze wyzwania dla biznesu w czasach niepewności i niepokoju. Zaproszeni eksperci podejmowali dyskusje z kilku perspektyw w ramach 4 paneli tematycznych: 

  • W poszukiwaniu elastyczności biznesu 
  • Nie przewiduj, poznaj odbiorcę swoich usług 
  • Czy organizacja bez kultury ma szanse? 
  • Cyberbezpieczeństwo – czy to się opłaca? 

Spotkanie odbyło się w formule online i zgromadziło ponad 1300 uczestników. Na scenach wydarzenia rozmawiało ze sobą kilkudziesięciu ekspertów z firm, które dzięki innowacjom i kompetencjom digitalowym stawiają opór gospodarczym wyzwaniom, w oparciu o najnowsze technologie. W panelach wzięli udział szefowie i przedstawiciele mBanku, PwC, Polkomtel, KPRM, Poczty Polskiej S.A., Reckitt, Avanade, Accenture, Inter Cars, Grupy Azoty, KGHM, Chmury Krajowej, KMPG, Billennium, Banku Pocztowego S.A., PEKAO S.A., Nest Banku, PGE Obrót, BRW, Instytutu Matki i Dziecka, KRUK, LINK4, Allegro, Akademii Leona Koźmińskiego, Banku Millennium, TAURON.  

Konferencję prowadzili Nell Przybylska i Łukasz Grass. Wśród ekspertów był także ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Mark Brzezinski, z którym o transferze wiedzy i kompetencji rozmawiała Dominika Bettman, dyrektorka zarządzająca w polskim oddziale Microsoft. Minister Janusz Cieszyński, sekretarz stanu w KPRM, omówił stan cyfryzacji polskiej administracji.  

Studio konferencji ulokowane zostało na 46 piętrze warszawskiego biurowca Skyfall, z którego imponujący widok na stolicę inspirował do rozmów, poszerzania wiedzy i wymiany doświadczeń.  

Projekt wsparty był kampanią digitalową w mediach biznesowych: Business Insider, Forbes, Newsweek, DoRzeczy.pl, Gazetaprawna.pl, Biznes.Interia.pl, Rzeczpospolita, Money.pl, Parkiet, Bankier.pl, Puls Biznesu, Wprost oraz relacją w portalu wPolsce.pl. 

Microsoft Envision Poland w liczbach: 

  • ponad 1300 uczestników 
  • ponad 40 ekspertów w studio
  • prawie 40 artykułów w mediach
  • ponad 10 tytułów mediowych w kampanii   
  • prawie 130 tys. unikalnych użytkowników kampanii  
  • ponad 8 mln odsłon artykułów w kampanii   

 

Microsoft Envision Poland 2022 była drugą z rzędu edycją konferencji organizowaną przez Live Age, obydwie miały charakter digitalowy. 

Pobierz raport:
„Digital Event”