diver

Ringier Axel Springer Polska
People Awards 2020.
Home Edition.

Jak to zrobiliśmy?

 

Doroczna firmowa Gala doceniająca osiągnięcia ludzi, historycznie entuzjastycznie przyjmowane przez pracowników spotkanie – bez możliwości bezpośredniego kontaktu F2F? Brzmi niewiarygodnie, a w rezultacie okazało się fenomenalnym doświadczeniem!

 


Gala zorganizowana została wirtualnie w formie domówki online. Idealnie przygotowany content w połączeniu z odpowiednio zaprojektowaną, budowaną przez cztery miesiące, interaktywną komunikacją online przed wydarzeniem sprawił, że rezultatem był kompletny projekt komunikacyjny w digitalu, skierowany do wewnątrz, z eventowym finałem.
Nowa forma nie osłabiła siły doświadczenia.


W ocenie uczestników był to:

„Najlepszy event online”

„Najlepsza impreza ever!”.

„To jest chyba najlepsza edycja PA!”

Projekt zawdzięcza swój fenomenalny efekt precyzyjnie przemyślanej, szczegółowo zaplanowanej i z uwagą zrealizowanej formule. Rezultatem są dwie branżowe nagrody:

MP Power Award w kategorii Event – celebracja online

  Golden Arrow – Experiential marketing on-line (wewnętrzny/korporacyjny).


Pobierz raport:
„Digital Event”