![](https://liveage.pl/wp-content/uploads/2021/08/digital-event-post.png)
Premiera raportu „Digital Event”: Jakie eventy będą realizowane po zakończeniu pandemii?
8 czerwca 2021![](https://liveage.pl/wp-content/uploads/2021/08/post-2.png)
WARC: „5 rzeczy, jakie 2020 rok nauczył marketerów w zakresie eventów online”
11 sierpnia 2021Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia, opracowane przez redakcję MeetingPlanner.pl, z inicjatywy kilku wiodących agencji eventowych, między innymi Live Age. Z raportu dowiesz się m.in., że:
– 75 proc. respondentów wskazało, że event online spełnił ich cel biznesowy. Eventy digitalowe, które początkowo z konieczności stały się zastępstwem tradycyjnych spotkań, w znamienitej większości przypadków spełniły swoje funkcje i zrealizowały obrane cele.
– 80 proc. respondentów nastawia się na organizację zarówno eventów online, jak i tradycyjnych, kiedy tylko będzie to możliwe. Digitalowe eventy stały się dobrym uzupełnieniem tradycyjnej oferty.